Bara ett litet

livstecken från en vanliganna, som försöker klara sig utan dator. Det är inte lätt kan jag säga, men jag gör mitt bästa.
Kräftskivan gick bra. Jag groggade INTE på spadet i år, men blev salongsberusad :) ändå...

Jag hoppas att ni står ut utan mig ett tag till ::))

Kram och så vidare.
Envanliganna
Anki

Var vore världen i alla sin glans om inte datorerna fanns?

Jo jag saknar dig allt o dina små besök.

Anki niger o ler....fast de e det ingen som ser.

Doris

Tja, det är ju den stora frågan; OM vi klarar oss utan dig så värst länge till ;0)...?
Önskar dig i all fall en skön helg!
Sköt om dig!
Kramar, Doris

bigga

Hej! Även jag hade datorhaveri i juni. Efter att ha haft den där ett tag så fick jag meddelande att det var inget att göra så jag gick och köpte en annan men det tråkiga att jag inte får ordning på allt som jag hade i gamla datorn. Nu är det snart den 8:e.
Trevlig helg och kramis