Byavandring

Kallar dom vandringarna som går till olika byar varje år. I år var det "Emmes" tur.
Jag fick åka själv. Ingen av barnen var när allt kom till kritan sugna på att vara med.
Brummandes ner i den lilla gula bilen träffades svärmor och jag för att medverka. En undebar liten tur. Nu har jag fått min kulturdos för i år.....

 Det här med föräldrar som hälsar på.. Jag tror ine att jag skulle kunna leva utan mina föräldrar, men att ha dom på knuten skulle bli enerverande. Som det är nu tar det 7 minuter med bil från mig till mamsen, men jag kan inte påstå att hon är här så ofta så det stör.. Hon låter oss leva vårt liv. Detsamma med Svärföräldrara. Vi är hos dom 10 gånger oftare än dom kommer hit. Inte så att jag inte vill ha dom här, utan för att det passar alltid bättre åt andra hållet.
Papsen bor längre bort och har fullt upp jämt, så honom ser vi bara i "stim". Dvs ibland träffas vi flera gånger på en månad, sen går det flera utan att vi ses.

Här idag:
Mulet tro det eller ej....
Barn högt och lågt
Mamman med inpackning i håret
ingen katt
mannen i mitt liv bygger en altan till:)

Tack för idag.
envanliganna
Doris

Såå glad jag blev när jag såg att du har börjat med dina små "rapporter" om kaffet, katten, barna o.s.v. igen, tycker att de säger såå otroligt mycket och är såå mysiga :D !!
Skköt om dig!
Kramar, Doris

Anki

Jag är en syndare:
Jag har gjort chokladcream o grädde o de ska jag nu "tvinga i mig", sent ska en syndare vakna!!
Fast de e himla gott...*ler*.
Mams o så, jo man gör de som är bäst, fast ibland räcker inte de heller. Vem är perfekt, ja mer en jag då...gapflabb.
Anki