Mamman målar

För brinnande livet. Dotterns stol och bokhylla ska få samma lila färg som byrån. Kan hända kan vi få lite enhetligt i hennes rum.
Hon är i en knepig ålder. Dockorna är nästan alltid fjantiga, men inte SÅ fjantiga att dom måste läggas undan......
Alla barbis..... Överallt. Dom måste vara kvar ett tag till. Vilket resulterar i att det blir trångt.


Om ni skulle kunna se mig nu skulle ni rygga tillbaka.... Jag är en av det massa svenskar som lider av mun Herpes.Detta kommer vid de mest olyckliga tillfällen, och ofta i samband med mycket sol under längre tid. Som nu.
Denna gången är det värre än vad det nånsin varit.... Hela underläppen OCH överläppen. Dessutom har det gått upp i gropen under näsan och på sidan om munnen.
Jag ser helt enkelt grotesk ut. Svullen och varig.........
Jag funderar på att inte åka och jobba i morgon... Jag visar mig helst inte för nån jag inte känner....
Mannen i mitt liv har inte smittats på alla år, däemot har jag lyckats överföra det på barnen....
Tack och lov har dom det sällan, mycket sällan och bara en blåsa, men det hade jag också när jag var mindre. Och se hur det blev......

Slutsats:
Barnen kommer att se ut som mamman..
Stackare....

Hos mig:
SOOOL 24 grader
kaffe och macka
fortfarande inpackningen i håret.....
ett barn vid tv´n
ett sovande
mannen sågar
katten sover

Tack för idag
envanliganna
Anki

De lät inte kul, de där med Herpes. Jag är en sån där konstig människa som ALDRIG
haft munsår ALDRIG haft ont i halsen. MEN jag har en kass mage o den har varit kass sedan jag var 20, så de jämnar väl ut sig. Brock på magmunnen.
Hoppas de inte gör för ont, att de ser lite otäckt ut är väl inte hela världen. DU ÄR JU GIFT...hihihi
Kram Anki