Snabba ryck



Imorse ringde jag vårdcentralen. Fick svar efetr ca 4 minuter efter att ha stått i telefonkö. "Kan du komma 10.20?"
Klart att jag kan!!!!
Vilken tur vi har på våran VC att dom inte har infört detta nya telefon system.
Hos doktorn konstatar han att det INTE föreligger någon sekundär infektion i mina så, utan att det bara är min vanliga Herpes infektion.
Ingen odling.....
Jag vet inte vad jag tror.
Jag tror att jag ska snika till mig en odling på jobbet i morgon, och hoppas på att det är nån av mina favvo läkare där som kan skriva en remiss...

Ska man inte ha lite förmåner när man jobbar på sjukan?

Dottern är avlämnad hos mamsen eftersom vi båda jobbar i morgon. Sonen däremot bröt ihop eftersom hans kompis kommit hem, och dom har inte "varit" på typ flera dar...
Jag ser det som ett gott tecken, och kapitulerar..

Hos mig:
Ett stilla sommar regn faller just nu över mig och mitt hus. Det har hållit på en stund, och jag hoppas att det håller på en L Å N G stund till
Två barn, ett är mitt
Mannen i mitt liv drog precis i sista skruven i nya altanen
Ska nog ta en kopp kaffe
Katten är på jakt

Tack för idag
envanliganna


Anki

Nu är de augusti!! Tiden går, dax att börja tänka på jul. DE VAR ETT SKÄMT..pust. Jag vill vara ledig, varför är inte jag ledig? Om två veckor..ja ja..då har man ju godisledigt kvar.
VA BRA att de inte var värre en vad de var med din mun. Oh klart man ska ha förmåner när man jobbar på sjukhuset, de tycker jag verkligen, vi andra har ju förmåner där vi jobbar ju. Rättvisa rättvisa. Fast de skulle kanske inte bli några tider över till oss som inte jobbar på sjukhuset om alla som jobbar där ska ha alla tider, Ni är ju trots allt ganska många...*ler'. Nåväl...
Ikväll ska jag till frissan och bli vacker..ja i håret alltså.
Anki