Höstlov

Höstlovet är det bara två dagar kvar av. Jag tycker på det stora hela att vi har haft ett bra lov. Jag tycker att vi har vilat ut ordentligt och njutit av att bara vara, ätit frukost sent. Dragit ihop frukost till lunch:)
Jag vet inte, men det är smidigt när man är hemma hela dan och dra ihop. Då behöver man inte laga mat en himla massa gånger.
Barnen tycker att det är mysigt att äta en kvällsmacka sent.
Nu återstår bara att vända tillbaka på dygnet.


Igår var jag till veterinären med katten. Han har det jobbigt att andas.
Rönthen konstaterade att han inte hade lunginflammation. Inteheller satt det nåt i halsen. På ett ultraljud över hjärtat vissade det att hans hjärtmuskel är förtjockad. Det finns inte så mycker utrymme för blodet, därav den tunga andningen.
Han kommer inte att leva så mycket till, men det jag hoppas är han inte lider.
Måste prata med barnen om det först, innan han får dö...
Förra katten var så sjuk att vi tog bort henne innan alla han vara med. Så ska det inte bli denna gång!

Jag tycker att vi har otur med katterna..
Då blir det en liten kattgrav till brevid den andra..
Min lilla katt..
92636-3
Doris

Så tråkigt att er lilla katt är sjuk,man blir ju så ledsen när de måste få somna bort ...
Tänker på er ...
Kramar, Doris

Niccan

Usch...alltid ledsamt när man behöver ta bort en fyrfota vän........men kanske ändå det bästa för kissen!!!!!
Ville bara lämna ett spår efter mig

Kram
Niccan