Katten

mår efter omständigheterna bra. Han sover äter och busar med kompisen. Kan hända inte lika mycket bus, men bus. Synd att han inte kan tala om hur han känner sig ...

Barnen klarade övergången till skola riktigt bra denna gång.. Inte så trötta steg dom upp på måndag morgon, nästan lite förväntansfulla över att träffa kompisarna igen.
Värre var det för envanliganna som på onsdagen tänkte stöka runt här eftersoj jag började sent.. Trodde jag. Telefonen ringer ett par minuter i sju och chefen säger att dom saknar mig:)
Rart. Det var bara det att jag skulle ha infunnit mig 6.45. pip.

Nu var det bara att hoppa i kläderna och be barnen klara sig, och köra iväg.
Tur att jag var vaken, annars är det svårt att komma igång. Nu var dagen bara lite förstörd, och jag kom i fatt vid lunch..
Ja säger då det.
Det var mitt eget fel. Jag hade skrivit fel tur på fel dag. Som tur var kollade chefen de andra dagarna, och torsdagen skulle jag ha kommit tidigt ocm jag tittat på mitt schema. Men se det var också fel.
Tror att jag får be nån anna skriva i fortsättningen..

Våra scheman är färdiga för julen. Och kan man tänka. Iår är det min tur att vara ledig... Ända till annandag jul.
Sonen tyckte det var fantastiskt att jag skulle kunna fira HELA julafton med dom:)
Nyår får dom klara själva. För då jobbar jag.
Tur att mannen i mitt liv har ledigt alla röda dagar.

Mannen i mitt liv ja. Han har skadat sig. Handen kom i kläm i nån press, och tur i oturen så tatchade det bara benet i handen så det höll. Annars hade det varit handen i gips. Nu blev det "bara" ett kläm sår som ser ut som ett knivstick..
Stackarn, MEN sjukskriven? NEJ oh nej, det var ju vänster......

Ha en underbar helg.
envanliganna
Doris

Usch, stackars dig att behöva rusa iväg till jobb på det viset, har hänt mig en gång och jag tyckte att jag var "ur takt" med de andra hela dagen !
Här har det snöat o blåst hela dagen, avskyr sådant väder :( !
Jobbar natt nu så jag passar som vanligt på att ta en besöksrunda ;0) .
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Anki

Oppss!!De var mycket på en o samma dag. Tur de gick bra för mannens hand där. Ja skiva ditt schema ska du kanske överlämna till någon annan om du nu vill vara på jobbet när du ska...hihi.
Som de kan bli.
Kram Anki

Mamsen

Hej min älskade dotter!
Tittar nästan varje dag på din blogg,men tyvärr får jag inte något gott skratt!(därför att du inte skrivit något)
Du förgyller min tillvaro.
Tänk på det!
Kramar mamsen.