Volleyboll

är en rolig sport. Vi är några som träffas och spelar. På kul....
Det enda som inte är kul är att mina fingrar tar stryk.
Senast igår ringfingret, så det var tur att inte ringarna satt kvar, då hade vi fått klippa upp dom.
Även ena foten fick sig en knäck, men det var ganska bra i morse, så jag klagar inte.

Här öser regnet ner, och jag funderar på varför inte sonen kan ha gummistövlar? Men det fattar jag väl. Det är ju ur töntigt.... Men ack så praktiskt. Jag väntar bara på att en av grabbarna kommer på att det finns snygga, och börjar ha det till skolan. Då kommer dom andra att följa efter. Var så säker....

Igår eldade vi upp massa saker som har stått i uthuser. Gamla skåp, en spjälsäng, gamla trädgårdsmöbler och allsköns annan bråte. Känns bra när det är klart.
Men om jag trodde att det skulle bli mera plats, så var det bara tillfälligt. Helt plötsligt gick det jätte bra att parkera cyklarna där. Det var ju tomt *suckar*
Det blir aldrig som man tänkt sig.

Veckan:
Må Kväll
Ti: Dag
On: Dag
To: Klinik dag med föreläsningar
Fr-Sö Ledig
Hos mig:
Kaffet är slut
Katterna sover
regnet strilar ner
Mamman ska åka och hämta lite papper.

Tack för idag
envanliganna
Anki

Den där sporten låte livsfarligt, eller ska vi säga fingerfarlig kanske. Tacka vet jag min lugna svettiga gym-sal.

anki