När jag tittar

ut genom fönstret (obs jag kan se ut!!! jag tvättade det igår:) )så ser jag min flitiga granne. Hon och hennes man har det stora huset nedanför mig till sommarstuga, och har inget annat för sig än att påta och klippa gräset med hansklippare, anno 1945.........
Jag har väl beklagat mig ett antal gånger, men då säger S, men du har ju små barn och ett jobb att sköta...

Men vad ska jag skylla på snart, när barnen är så stora så att dom klarar sig själva?

Jajjamen. Ni såg rätt JAG har tvättat fönster. Men bara två. Det återstår säkerligen tio. Men det överlåter jag med varm hand till mannen i mitt liv...

Jag tycker att det är roligt att fotografera. Jag ska nog försöka gå en kurs i power point, så att jag kan dela med mig av mina alster.
Föresten, ni kan få ett smakprov.....



92636-3
Jag tycker att den är så vacker:)

Veckan som kommer:
Fredag: dag
Lördag: kväll
Söndag: dag
Måndag: utbildning
Tisdag: Datajournal
Onsdag Utbilda avd.
Torsdag: Kväll
Fredag: Dag

SEN.... ÄR JAG LEDIG:)

Hos mig:
Disigt
12 grader
inga barn
ingen katt
ska till stan

Tack för idag.
Envanliganna





Anki

Grannkomplex! De har jag aldrig förstått mig på. Alltså min trädgård är min där gör jag vad jag vill och har de som jag vill (ja med viss lite hänsyn då, inget skrotupplag eller så) mina grannar ja de har som de vill och gör som de vill. Inte mitt problem. Kort sagt jag har inga grannkomplex. Däremot har jag väldigt skitiga fönster men om inte jag ser ut är de väl ingen som ser in heller...så?? Ja, ja jag ska tvätta dem när jag får tid o lust.
Trevlig helg o kram från Anki

Niccan

Tjingeling!
Ja du .......detta med datajournal kan bli ett lite h----vete ska du veta.........här har jag hört att vi ska in i systemet sedan jag började som sekr 1999.........det sista rönet är i slutet av 2008......vad ger du mig för det????? och som sagt sista ordet är väl inte sagt.......så är ni på G så håll mig uppdaterad........lte kul att höra hur det går för andra kliniker att börja och eventuell barnsjukdomar det kan medföra.........
Den datajournal som de skulle införa här har inte alls de skrivfunktionerna som vi är vanan vid.......det går inte att använda kortkommendon o s v...........från dåligt till ännu sämre........den som orkar för se....

Lycka till med Er införande i alla fall....och skvallra gärna!!!!!

Trevlig höst....för nu är den här!!!!

Kramizzar
Annika