Tjohooooo

Datorn i hemmet är åter på plats:)
Jag tycker att det har gått bättre att klara sig utan än vad jag trodde. Snällagrannar och lite på jobbet, så har det meseta kunnat fixas.
Ite blev det dyrt heller. Dom har blåst rent den från damm.......(hade vi sånt?) och gjort nåt mer som jag inte kan förklara. Summa ½ timmas jobb= 400 kr.
Den frågan jag då ställer mig är : Hur i all värden kan det dröja så himla lång tid?
Ja ja jag vet redan svaret på frågan.


Under denna tid som varit har livet på Åsbacken varit sig likt. Dottern har flyttat upp en judogrupp. Sonen gör ett uppehåll från detsamma.
Mannen i mitt liv har varit på fisketurer. Kräftfiske turer.
Mamman har köpt nya walkingskor, så nu finns det ingen återvändo.
 Tog lilla svängen 3km idag. Måste ju gå in skorna...
Förästen funkar jag så att det är lättare att komma ut den lilla vändan efter maten, annars drar jag mig och då blir det inget alls.

Jag har också varit och inhandlat ett par plagiat av "foppatofflorna"
Dessa gummi skor i grälla färger som alla har och tycker är SÅÅÅÅ bra. Jag är ju lite snål, så jag köpte kopior. Förmodligen inte samma spenst, men för 165 kr ist för nästan 700 så tror jag att dom blir bra till mig.
Och jag som alltid funderat på vad dom runda hålen på ovansidan har för funktion. mer än att ventilera, sä fick jag svaret här om dan. Man sna sätta prydnader där. Det finns massor. Eftersom jag jobbar med det jag gör så köpte jag ett plåster.....
Kan hända kan det bli ett par till, så jag har att byta med.

Blommorna på trappan är väck. Jag ska ta mig i kragen och inhandla ett par bollkryss. Jag tycker att dom är så fina. Synd bara att dom inte håller i evigheter.

TACK mina vänner för att ni tittat till mig när jag varit borta. Jag kommer till er en annan dag:)

Kommande dagar:
Lö: dag, guddottern fyller 8
Sö: dag
Må: dag, farmort fyller
Ti: dag
On: Kväll
To: ledig
Fr: ledig
Lö: ledig
Sö: Ledig,  Mannen i mitte liv fyller år

Tack för idag
envanliganna
Anki

Ser man på. Hon har dammat av datorn, fått alla sladdar på plats och är tillbaka i internetvärlden.
VÄLKOMMEN TILLBAKA hoppas de kännes skönt att trycka på tangenterna på egna datorn igen...*fniss*

Kram Anki