När G på

personalsamordningen ringde mig i fredags förmiddag, och undrade om jag kunde ta ett par extra pass på natten var jag tveksam.
Ett kunde jag ta, natten mellan fredag och lördag.
Avdelningens natt sysslor är inget att oroa sig för, men denna tjänst är en kombination mellan akuten och avdelningen.
Jag har gått 10 månader på detta sätt, men det var ett par år sedan. Så med viss bävan tog jag ett pass.
Lite orolig var jag. Fredag kväll, allt kan hända och dessutom var jag trött...

Tack och lov så var det vana B som jobbade på akuten, och kunde sätta mig på jobb som sitter i ryggmärgen.
Jag hoppas att jag var till nån hjälp iaf.

På lördag var det så dags för pub kväll. Trevliga människor, oh gott att dricka. ( det behövs inte mycket när man inte har sovi så mycket)

Vi hade vadslagnin om vinnare respektive andra chansen på melodifestivalen. Samma tjej som vann förra året vann även i år....
Ensam kammade hon hem potten.....
GRATTIS!
Jag gissade fel på Sahra och After Dark. Dessutom hade jag två på fel plats, så det var bara att se sig besegrad..

Jag och en tjej till hade hoppats på att Karaokeen skulle vara uppställd, men se det var den inte och jag tror att viblev lika besvikan båda två. Vi ska ta en egen kväll....
Gissa om det ska sjungas då:)


Eftersom snön har fortsatt att falla så var det bara ut med skovveln i dag igen. Jag tog bilen till svärföräldrarna och hämtade mer ven, och blev bjuden på lunch tur som en tokig har jag.
 Fick med mig en sockerkaka hem ochså, men den är snart slut. Alla barn har fikat....

envanliganna