Om någon

hade sagt till mig för ett par år sedan, att JAG skulle ha stuprörs jeans, hade jag skrattat dom upp i ansiktet....
Men skrattar bäst som skrattar sist, nu har jag köpt ett par...

Jag kan inte påstå att jag är särskilt modemedveten. Inte på något plan. Jag går med mina slitna jumpadojjor, och flaxiga jeans, med en tofs på huvet. Omedveten om att jag är HELT ute.
Det är dottern som undrar om jag tänker se ut så där...
Jaha, nu börjas det!

Men jag anpassar mig efter modet på nåt konstigt vis. Det enda som jag inte kan förlika mig med är platå skor, och riktigt utsvängda byxor. Men det spelar ju ingen roll nu, för det har förmodligen vart ute ett bra tag...


Sälen resan blev som bekant utbytt mot en solresa, dock drar det i samtliga familjemedlemmars skidåkar nerver, så i samråd med kompisarna bokade jag en stuga i hundfjället vecka 13. Efteråt kom jag på att här hos oss har vi påsklov veckan efter, så det blir för barnen att jobba i skolan, och ta med till fjällen.
Sonen ska som bekant åka bräda. Mannen i mitt liv ska prova också, så jag stoppar ner ett par kryckor, och en kartong komprilanlindor, att linda stukade händer med.....

Volleybollen kunde jag inte missa ikväll, fastän mannen i mitt liv var på fågelföreningens middag, och mitt lilla lillfinger knappt har stabeliserat sig.
Men det gick bra. Inga skador idag. Inte på någon.

Veckan som kommer:
Måndag kväll
Tisdag dag
Onsdag ledig
Torsdag kväll
Fredag dag
Lördag ledig
Söndag ledig  och kalas för dottern som fyller på måndagen efter HURRA!!!

Hon avslutar den hektiska perioden av tårtor ock paket.... Tack ock lov. Nu är det bara att motionera bort alla extra kilon som man samlat på sig under dessa veckor......

Over and out
envanliganna