Så har det hänt igen:)

Jag har en förmåga att få SENA vanor när inte barnen behöver kliva upp tidigt. Detta tackvare att jag har mycket dagar då jag inte börjar jobba förrän 13.30.
Om man varvar det med ett ganska stort antal lediga dagar, så går jag nog inte upp tidigt mer än 1 eller två dagr i veckan......
Då faller man lätt in i ovanan att sitta halva natten framför datorn...

Imorgon, eller idag, eller hur som helst på onsdag 27/6 firar jag och mannen i mitt liv våran nionde bröllopsdag♥♥♥
Jag kan inte säga att vi är speciellt bra på att komma i håg detta, utan det är dottern som har dopdag samma dag som minns....
Jag kan påminna mig om att vi självmant kommit ihåg detta två, eller kanske tre gånger........
Men nästa år har jag lovat mig själv att komma ihåg. Då blir det ju 10 år...
Vad heter det?
Porslin?
Papper?
Jag har ingen aning.

I vilket fall som helst, så ska det bowlas i morgon.
Mannen i mitt liv och vi, svärmor och svärfar, svåger och svägerska, mannen i mitt liv´s morbror och hans familj. Summa sumarum 13 personer. Detta är kusinens födelsedags present, så han har gjort lag.
Må bästa lag vinna!
Efteråt ses vi hemma här och grillar och äter jordgubbar.
Desamma är egenhändigt plockade av mig och barnen. Vi tog en liten tur.
Vi fick i hop 4 liter på 10 minuter, och då mumsade vi säkert i oss ½ liter....
Ja, det var väl jag som fick i hop mest, MEN barnen var med och deaktiga, och det är det som räknas..

Veckan hos mig:
onsdag, ledig
torsdag kväll
fredag kväll
lördag 6.45-12, volleyboll turnering
söndag dag
måndag ledig
tisdag ledig Sonen 11 år Hurra hurra!!!

hos mig:
tyst
alla sover
envanliganna i pyamas

nattinatti.