När det imorgon

är barn jumpa, så är det sista gången innan jul. Jag tycker att det är lite trist. Jag uppskattar nämligen onsdagran tillsammans med barnen!
Dom är sånna pärlor!

Den lilla gula bilen stod ensam och övergiven med frostiga rutor på parkeringen. Hna har stått där sen i onsdags. Och denna trip kostade oss 7000 kr........
Jag tycker inte ens att det är ide att bli ledsen.....

På fredag firar min sväger sin födelseddag. Jag tror att vi ska besöka honom. Jag har iaf presenten klar......

I går var jag på lönesamtal. Det var givande. Men det är svårt att skatta sig själv. MAn är gärna för försiktig vad det gäller sina egna kvalliteter.... Jag fick ett eller kommer få ett rejält påslag. Inte så mycket för år, eftersom jag inte har så många i jämförelse med många av mina arbetskamrater.
Jag uppskattas tydligen av flera ställen än på"min" avdelning, och det är ju kul att få höra :)

Tisddag 11/12 ska avdelning 5 på julbord. Det ska bli riktigt kul.

veckan som kommer:
onsdag ledig
torsdag dag
fredag ledig, fira svåger
lördag ledig, barnen med mamma, mannen och jag ska handla julisar
söndag ledig baka och knäcka med familjen. volley på kvällen
måndag kväll tror jag,
har inte så bra koll....

hejhopp
envanligannna
Hasse

Varför denna försiktighet, det måste ankomma på chefen att vara försiktig och inte den som skall sälja sej själv. Kan låta illa "att sälja sej själv" men det är ju det de handlar om. Vad är din arbetskraft värd för din arbetsgivare. Nu skall vi ha klart för oss att han vill bara ge så lite som möjligt så det gäller att ta på sej förhandlingsskorna. Förhandlingsskor är dojjor med stora hål.

Kram
Hasse