Efter

en smårörig dag på jobbet beger jag mig hemmåt. Förhoppningen att sonen ska ha skrivit slutet på berättelsen besannas.
Här kommer den...

Jag tog tändstickorna och la dom på sanden för att torka för dom var blöta efter simturen.
När tändstickorna hadde torkat tände jag en brasa för att grilla mat sen kom jag på : jag har ingen mat att grilla.
Så jag fick ut och jaga.
Jag tog mitt spjut och gick ut i djungeln.
En halvtimma då såg jag en panter.
Jag smög fram till den och kastade.
TRÄFF.
Jag skrek, det blir panter till middag. Och på vägen tillbaka så kastade jag på en fågel.
Det smakade utsökt.
 slut

Jag är lite stolt..... eller stavas det stålt.....
Skit samma. Jag tycker han är bra.

Idag körde stepen i gång. Vilken himla tur att jag är ledig i morgon, för jag kommer ha känningar både här och där...

hejsvejs
envanliganna