När

solen tittar fram, tittar även grannarna fram. Dessa omärkliga människor som kommer ut ur sitt ide.
Det ska fixas och grejas, det är bara jag som sitter i solen som en padda med en bok och en mugg kaffe..

80 tals festen närmar sig med stormsteg. Jag har som sagt det mesta färdigt. Det är bara mannen i mitt liv jag är lite orolig för. Men som alltid kommer han att lösa det.

23-25 maj åker vi till Göteborg, för att kolla Speedway grand prix på Ullevi. Det var några år sedan vi var just där, men det brukar bli iaf en gp tävling per år. Nu denna på Ullevi som sagt. Vi åker med H&A, sen tillkommer det säkert lite annat löst folk, men det brukar vara himla trevligt. Denna gång tror jag att det är tåg som gäller..

hos mig:
tvätt på linan
promenaden avklarad
tidningen läst
Att göra:
fixa maten till i kväll. Eftersom tisdagarna är logestikens kväll, och jag dessutom jobbar, så ska jag fixa klart, så att det bara är att koka potatis. Snällt va?
Sola lite kanske
åka till Erikshjälpen för att se om dom har pumps.

hejhopp
envanliganna