Mina

glasögon blev ju söndersparkade på ett barnjumpa pass. När jag ringde försäkringsbolaget så visade det sig att dom var så gamla att självrisken blev mer än värdet. När jag var till optikern, så talade hon om för mig att även om jag inte får nåt på försäkringen, så ska jag få en check på 15%, eftersom jag har den försäkringen. Det var en himla tur att hon sa det till mig, för tro inte att checken kom med beslutet i dag...
När jag ringer och pratar med kvinnan som har mitt ärende, så låter hon ganska förvånad, och säger att dom har väl inte försäkrat i detta bolaget då !!

Men då visste ju jag hur det var och ställde på henne, och mycket riktigt så visar det sig att så var fallet, och jag kommer att få 15% på nya glasögon!
Alltid något!

I frysen, när jag rotade efter köttfärs hittade jag en stackars kvarglömd påse lussbullar. MMMM vad gott det var!!!!

Himlen är inte alldeles genomgrå, utan det synns lite ljusare färg emellan, regnet hänger i luften ochdet är vårfåglar i luften:)

hejhopp
envanliganna