Tvättmaskinen

som vi köpte för , kan det vara fem år sen? var dyr. Svindyr. Men mannen i mitt liv hävdade att den kommer att hålla i tid och evighet. Jag vet att jag frågade honom om det var reglage av guld, eftersom den kostade så mycket...

Det visade sig att det var helt vanliga rattar i plast, men med en massa blinkande lapor. Dock utan belysning i trumman.. Tung var det också, jag kommer inte i håg hur den kom upp, bara att den kom upp.
Den har visat sig från sin allra bästa sida tills förra veckan.
PANG sa det och jag fattade inget. (jag är blond)  Mannen i mitt liv kostar´terade att det var säkringen som skutit, och satte dit en ny.
Varje gång jag tvättade så sköt det två, tre säkringar.

Så kan man ju inte hålla på så igår kom det hem en snubbe från nåt företag. Han kollade och konstaterade att det var värmeelementet. Hipp hopp så var det bytt och färdigt, nu väntar jag bara på räkningen.... Nja, jag väntar väl egentligen inte men...

Min bonuspappa I ringde i går och frågade om han fick låna mina barn. Klart att han får. Jag tror att dom ska och spela äventyrsgolf. Kul.

Imorgon torsdag är det dags för svärföräldrarnas första caffekväll. Barnen vill som vanligt vara med och hjälpa till. jag tror att dom är välkomna.
Dottern och jag har dagen till ära sytt ett förkläde.

På fredag är det 10 år senan vi gifte oss, och L blev mannen i mitt liv:) Ja sonen är ju också man, men inte på det viset. Vi firar i kväll och tänkte gå till Naturens Hus. Där har jag aldrig varit, men det har han, och säger att det ska vara fint! Jag kan inte påstå att det är för ofta vi går ut. Men kanske finns inte behovet?

Hos mig:
Ett barn hos frissan, ett på studsmattan
Två glada marsvin
Tvätt på linan
Kaffe? Ja kanske
SEMESTER!!

hejhopp
envanliganna