26 mars

image47

Visst är det fint?
Solen strålar från en något molnig himmel, och det är - 2 grader. Skulle kunna vara i början på februari...
Barnen packade termobyxor för att kunna vara i snön, som säkerligen är borta innan denna vecka är slut.

Jag blir mer än själaglad när jag ser att sonen mår bra! Ja naturligtvis dottern med, men eftersom sonen varit lite utanför, och har haft det ganska trassligt med kompisar, så känns det varmt i hjärtat när jag ser att han mår bra!
Glad och possitiv. Dessutom blir det inte sämre av att det har lossat i skolarbetet. Han skriver ff som en påse nötter, men han hinner med det han ska göra och slipper komma efter!

Idag tror jag att jag ska ringa optikern för en ny tid att prova glasögon. Det var ju ett tag sen dom andra gick sönder...

Hos mig:
SOL
kaffet är uppdrucket,
tvättmaskinen går
ska vika resten.....
ska samtidigt lyssna på Håkan Nesser som läser " Kim Nowak badade aldrig i Genesarets sjö"

Haen underbar dag!
envanliganna