Den

av många hatade snön nådde vår del av landet i går kväll och idag. Det har inte varit så här mycket på hela vintern..
När jag åkte hem idag var det inga bilar i dikena, men visst var det halt, eller haschit som man säger i Närke, men tar man det lungt så brukar det gå bra.
När jag kommer hem och slår på radion, så raporterar dom om den ena avåkningen efter den andra, och jag vet inte hur många lastbilar som satt fast.
Själv var jag till stan x flera, eftersom dottern spelade teater.

Påskens alla kalas, nå ja två gick bra. Jag hade roligast på 10 års kalaset..
Maten var toppen, och sällskapet också:)
Barnen fick påskgodis så dom klarade sig, och maten har varit påsk lik. På påskdagen tog dottern och jag cyklarna och skulle ock kolla ett bäver bo. Men vi hittade det inte, men vi fick en trevlig utflykt, med mycket sol. Det blåste snålt, men är man som vi var i skogen, så gör det inget.
Barnen och mannen fick massage, och jag tror att alla var nöjda och glada.

Dotterns rum är färdig tapetserat. Nu väntar vi på mattan.. Sen så ska det flyttas in. Jag är lite orolig för hur det ska gå och rensa alla sakerna..
Jag hoppas att mattan inte blir sen, eftersom dottern nu är inneboende i bäddsoffan utan att ha någon stans att ta vägen!

Hos mig:
3 dm snö
minus 1
två läsande barn
en sovande katt...
en tvtittande man.

hejhopp
envanliganna