Om man som vi

har två bilar, brukar den ena vara större än den andra. Ialla fall är det så här. Den stora bilen anses säkrare, och är därför mer använd på längre turer. Kanske är det för att den är bekvämare med?
Jag brukar åka i den lilla till jobbet. Den gula.
Inte i söndags dock. Då eftersom mannen i mitt liv lämnade huset först, tog han den lilla som stod ytterst. Alltså tar jag den stora blå till jobbet.
Så långt allt väl.....
När jag på kvällen vid 22 lämnar jobbet är jag ganska nöjd över att åka stor bil.
Mitt nöt! Man ska inte ta ut glädjen i förskott....

Bing bing, batteri lampan och triangeln tänds. Jaha. Bara att köra in på första bästa ficka... Svänga= TRÖGT. Fan.
Ringer mannen i mitt liv... HÄMTA MIG! Behöver nog bogsera...
Han kastar sig i bilen och står efter en kvart på plats. Gissa hur förvånad jag bllir när han har den lilla gula bilen..
Inte 17 kan vi bogsera med den???????

Nä, men du jag tror att den går att köra.. Han skär av fläktremmen och säger, att vi testar.
Hem kom vi, med en kokande bil.

Vad blev det sen då?
16000 lagning på bilen, fast då ingår 21000 mila servicen. Som hittat!

Mina mamma var med på Fine Wine mässan som drog närmare 2000 besökare till Badhuset i Örebro. Hon hade dukat 2 bord, sedan stod hon och bjöd på cider och rotfrukts chips.

Min mamma:)

Hos mig:
Männen i mitt liv har just kommit hem från sin 3 km runda, som dom ska klara under 20 minuter. Dom är på god väg.. Idag var det 23 min
Dottern i badet
Mammaanna är trött, ska ta en kaffe:)

Ha en trevlig kväll!
envanliganna