Västerås

var vi till i går. Jag kan inte säga att vi såg så mycket, mer än Arosfortet.
Här lekte vi, hela familjen i tre timmar. Helt slut var vi när vi åkte därifrån.... Man kan gott och väl säga att alla kämpade för laget.
Jag an tycka att Bodaborg har ett bättre upplägg och bättre celler när man har barn med sig. Här var det svårt. Riktigt svårt. Men vi lyckades skrapa ihop 325 poäng, och det tror jag vi ska vara nöjda med!

När vi på väg hem mötte massa regn ska vi vara glada över att det inte är i kväll vi ska åka. Det snöar, och det kommer att bli riktigt halt.

Iddag ska vi till Hallsberg och bada. Jag hoppas på att vi ska plocka upp L och E, så dom kan ha kul tillsammans. Dom ses i morgon igen, när vi ska ha eldfest.
En jättebrasa väntar på att bli tänd, och vi har köpt en massa faklor. Nu återstår bara att tillverka en flytande machall. Jag får väl ta samma koncept som dötta året.

Hos mig:
Snö som vräker ner
+- 0
blåsigt
kaffet är slut
dottern sover
sonen är vaken, tror jag:)
Marsvinen är vakna och katten sover.....

Ha en riktigt bra helg!
envanliganna