Nu har

solen skinit i så många ddagar i sträck, så det finns inte!
Jag lapar i mig och hoppas på att det ska räcka till sommaren. Men det kommer det naturligt vis inte att göra. Jag måste fylla på med soliga händelser.

Igår fyllde mannen i mitt liv år. Vi var och åt tillsammans med hans mamma och pappa. Äbben bror var med. Jag tror att vi år i två timmar, och när vi skulle resa oss var det stelt.

Ikväll kommer min mamma och hennes familj. Jag har som sig bör bakat en tårta. Jag hoppas att dom är riktigt sugna för den ska ta slut.
Jah har även hängt fram lite olika klänningar till mamsen.
den 24-25 oktober ska hon vara med på en champange och Fine wine mässa i Örebro, med självaste Carl-Jan , och då kan man inte klä sig i vad som helst..
Hon berättade att volangerna hängde ut när hon provade den fina kjolen... Herre gud det händer den bästa. Men att banta ner sig på en månad det funkar inte.....

Ieftermiddag ska dottern och jag gå på stan och ekipera henne. Listan är lång, önskemålen specificerade. Så nu ska vi bara hitta de rätta affärerna.
Jag äntar att det tar ett tag.. Men bara vi är hemma till sju. Då kommer mamma!
www.metro.se/noje
Klicka på länken, sedan på elvis, efter det på 24 september och skratta åt den bästa Elvis på länge!!!!!

Hejhopp
envanliganna