Solen

lyser, och fåglarna sjunger. En perferkt dag till att städa skolgården som barnen ska göra idag. Jag har för mig att dom bruklar vara lediga sista april, men jag kan ha fel.
Utrustade med diverse spadar och räfsor, och med en matsäck i väskan gav dom sig i väg.. Sonen på cykel, och jag kan meddela att det så lite jullrigt ut, eftersom spaden och räfsan var på styret. Men E var ju med, så hon får väl plocka upp honom om det skulle bli nåt..
Dottern knackade på hos grannen, och dom gick iallafall.

Jag ska till Axfood och handla en massa godis till golfkiosken som öppnar på Lördag. Det är ganska lurigt att veta vad man ska köpa, och hur mycket..

I kväll går vi ner till grannen och grillar, och tar sedan sällskap ner till brasan. Jag kan säga att för min del är det inte lika viktigt längre, men för barnens skull så går vi di en sväng.

Hos mig:
Sol
tvättmaskinen snurrar
kaffe såklart
barnen i skolan

hejhopp
envanliganna