Julefrid

i ordets rätta bemärkelse.
Färdig jobbat är det. Färdig julat är det med.
Alla är glada och nöjda över sina klappar och börjar prova på dom.
Mannen i mitt liv och dottern ska ut på mellandagsrean och kolla dator. Jag tror också att det blir en tur till salong lilebror, han ska klippa mannen i mitt liv.
Sonen ska ha simpsons maraton tillsammans med kompisen R, och jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på Kanhända ska jag bara ta det lungt och läsa en bra bok! Kanske ska jag titta lite på tv. Jag har missat alla filmerna som har varit den här julen. Inte ens kalle anka har jag sett.....

På söndag kommer pappa och hans tantvän och tar dom två sista klapparna under granen. Jag hoppas kunna bjuda dom på massa gott fika, och jag hoppas innerligt attvädret blir bättre för nu är det snöstorm. Lika dant väder som det var när dottern föddes :)

Eftersom sonen står och häckar över mig och vill ha sin dator så säger vi tack för idag...


kram kanhända  envanliganna