När jag

kom hem i dag var det nästan tomt. Barnen var och badade, ja eller i allafall den ena. Den andra var hemkommen och hade gått till en kompis. Med badbyxor på så jag antar att det blir pool bada av.
Dottern är i N-stad och har tydligen varit där sedan halv 11.

Mannen i mitt liv ade städat i går när jag kom hem, och nu ska vi åka till stan och fixa presenter till sonen som fyller 13 år på fredag.
Han frågade min vad det var för väder den dagen han föddes, och jag svarade regn, och mannen svarade sol..... Jag  får nog konsultera hans lilla bok!

Hemma från stadens bravader och kan konstatera att presenterna var lätt inköpta.
Dock kan/ska man inte gå barfota i träskor i denna värme, och skoskavet lät inte vänta på sig.
Tur att det är rea överallt, så jag kunde köpa ett par flipflops så vi kunde fortsätta :)

Hos mig:
Inga barn
Mannen ute
Den vita massajens dotter snart slut
23 grader.

" Om så apan klär sig i siden fortsätter den att vara apa "
spanskt ordspråk

hejhej
envanliganna