När man är

liten är det kanske inte så kul med syskon. Jag var dock 17 när jag fick mitt första syskon, och jag kan säga att det var roligt. Kände mig stundtals som en ung mamma. När jag var 19 föddes lillebror nummer två, men då hade jag flyttat och kantakten oss emellan blev inte lika intrensiv som med brorsa ett.
Dom var ju små, och jag kan inte säga att jag har haft så mycket nytta av dom förrän nu.. Ja kanske i några år.
Dom är mina bästa data suporters. Inte bara mina, utan hela familjens. Det finns ingenting som dom inte kan hjälpa till med.. Sonen har lärt sig massor.

Igår var vi hos mamsen och fikade med dotterns hembakade blåbärsmuffins. Mamsen hade namnsdag. Lillebror visade mig spotify.
Inte för att jag inte visste vad det var, men nu har jag fixat in det på den här datorn. Sonen var inte sen att hänga på heller.
Så nu är vi på..

Dottern är i Karlskoga hela dagen i dag. Kulturskolan hade ett samarbete, och deras orkestrar skulle träffas. Vi ska på konsert i kväll.

Hos mig:
Duggregn
Höst löv
kaffe
sovande tonåring...

ha en underbar dag
envanliganna