Helt färdig

och med hjärtklappning värre än när jag gick in kkom jag levande ut från anställningsintervjun. Redan när jag kommer ut börjar jag fundera på vad jag kunde ha sagt annorlunda, vad kunde jag ha hoppat över? vad jag kunde ha utvecklat mer...
Mina svar vändes från alla möjliga håll och jag svarade ärligt och efter bästa förmåga. Mer kan man inte göra. Nu väntar en vecka eller så av väntan på beslutet. Jag har redan bestämt mig för att jobbet går till någon annan av de fyra som ocså var på intervju....
Som sagt. Helt trött!!

Hösten fortsätter här i huset och utanför precis som hos alla andra. I dag var det frost, och dottern knorrade lite om att cykla. Det var ju kallt! Men gå då svarade jag, varpå blicken jag fick tillbaka sa allt!!!
Solen skiner och himlen är nästan klarblå. Det kommer även i dag bli en fin dag.
Sonen har arbetslagsdag i dag, och på förmiddagen skulle dom ut i skogen. Matsäcken bestod ab några bullar och saft.
Jag kommer i håg när dom var små. Då var det macka, kaka och oboy som gällde i matsäcksväskan. Helst en liten burk med en överraskning i också..... Det var länge sedan nu!

Sonen har flyttat in datorn till sig. Han röjde först, och jag kan säga att det blev tomt. Nu kommer han ut med jämna mellanrum och konstaterar att det blir lite ensamt där inne, vilket inte gör mig nåt. Avbrott är bra!

Hos mig:
Ska dricka första kaffe koppen
Tvättmaskinen går
hängde en maskin
ska läsa ut en bra bok
Åka till stan och köpa present och hamstermat
åka till jobbet och avsluta planeringen inför morgondagen

hejhej
envanliganna