Eftersom

dottern är här och läser får jag passa min tunga säger hon. Eller kanske inte detta så ordagrant, utan mer " Måste du skriva om mig"?

Japp det måste jag. Detta är det ställe på jorden där jag kan häva ur mig saker och ting, och dessutom snuttan så behöver du inte läsa vad jag skriver!

Jobbarhelgen avslutades med 75 minuters underbar massage av B! Present från svärföräldrarna. Detta var skönt, och jag sak dessutom klippa mig i morgon. Funderar på om jag ska snagga mig så här till sommaren! Den som lever får se...

Idag har det varit rekordvarma 16 grader i stan och då var det disigt. Jag kan bara tycka att det bvar tur att molnen var ivägen. Tänk annars.. Sommarvärme.

Problemet med valborg ser ut att lösa sig på bästa tänkbara sätt, Bara att tacka och ta emot.
Eller som min man brukar säga Bara döda fiskar följer strömmen :)

hos mig:
Dotter på väg till sängen :)
Son vid dator :S
Katt i soffan
Vin :)

hejhopp envanliganna