Så var det dags igen!

Huga ligen! Nu kommer det mera snö!!!!!
 Jag kan inte påstå att det är mina ord, eftersom jag älskar snö.
Men det är många som förfasar sig och tycker att det räcker nu..

Igår var det en synneligen trevlig dag. Jag och T, som inte har sets på 6 veckor hade bestämt träff för att äta lång lunch. Och visst blev det lång lunch. Jag undrade om dom skulle gå ut med en efterlysning om hon inte kom tillbaka, men T sa att det inte var nån fara.
Vi pratade om allt och ingen ting, jag kan inte säga att vi löste några som helst världsproblem, men lite sociala funderingar vände vi på.  Det är gansaka ovanligt och en ny känsla att sitta i flera timmar tillsammans med någon utan att barnen är med, eller kommer och lyssnar eller ska ha hjälp med nåt. Skönt!!

När kvällen kom träffade jag A och vi åt ettpar bitar sushi tillsammans, och funderade över var alla människor var. Där vi satt var det bara vi, och eftersom det var lön för de flesta så kanske frågan var befgogad.

Idag sätter hindersmässan i gång, och nog blir det vintrigt alltid! Jag ska hämta dottern och åka dit. På vägen ska vi hälsa på Svärfar som är inlagd ett par dagar. A behöver se att han inte är döende...

Hos mig:
Jeans fynd!!!! Tre par 524 kr
Lakansfynd. Två bäddset 198 kr
Snö
Inget kaffe än så länge
ska kolla sex and the city


ha en underbar dag!
hejhopp
envanliganna