Dottern har

tuffa dager framför sig. Repetition med musikalorkestern i går, mellan 15.30 och 20 i dag hela dagen + 3 föreställningar i morgon och två på lördag!
Tur att hon tycker det är kul annars skulle hon falla som ett korthus av trötthet...

Har äntligen fått in tvätten som har hängt i flera dagar, eftersom det envisas med att regna en skvätt på em :(

Sonen ska ha kemiprov på fredag, i morgon. Han traglar och jag tycker att han är duktig... Det som är mest positivt med detta är att även jag får friska upp kunskaperna i bla det periodiska systemet! Som om jag skulle komma ihåg att det innehåller 118 ämnen..... Hade jag glömt........ C, Cl, Na, Pb osv osv....... Han ska kunna minst 20, men jag tror att han har fått kläm på 30. Bra jobbat!!!!

Hos mig:
Mulnande
Lätt vind
Ska fixa makaronpudding :)

hejhej envanliganna