Såhär

i efterhand kan man ju säga att mitt beteende är minst sagt barnsligt..... Mannen i mitt liv och jag har olika åsikter om saker och ting, alltsom oftast. Ofta rör det sig om missar i kommunikationen. ska det vara så efter nästan 20! år, ska man inte kunna varandra utan och innan då? Kan man ju tycka.
När jag reagerar starkt på tonen i sakerna som sägs till mig, kontrar mannen i mitt liv med att säga att MIN attitys och ton är densamma... !!!!!!! Med en ohörbar liten suck innan det uttalade ordet...
Kan inte tro det så jag blir arg, (kanske beror det på att jag vet att han har rätt, somvanligt) och lägger mig på soffan.
Det var länge sedqan, men det händer en gång om året ungefär...
När morgonen närmar sig är jag full av självinsikt och säger förlåt, och mannen svarar att det visste han väl! hmmm...



I staden där jag bor har en etablering skett. Stora Röda MediaMarkt har kommit hit med alla sina saker.

Kaoset lät inte vänta på sig när dom öppnade och konkurenten lika så. Cheferna uttalar sig i dagens tidning om att dom minsann såg den andras chef på den andras affär.... Och minsann, var det inte mera kö till det ena stället! Måste tyda på sämre logestik...

Vem orkar bry sig?

IKEA ska få besök av mig idag. Glasen ska förnyas.... Som det är nu får alla varsitt uddaglas vid maten. Kan ju iofs vara trevligt, men när dom 4 är i disken........
Passar nog även på att inhandla 20 års present och 18 års present.... Så är det gjort:)

Hos mig: SOOOOOL
Tvättmaskinen går
Ska flytta ut på altan i min solstol medans tid är:)

" Stavhopparna är uppe på gastronomiska höjder"
Christer Ulfbåge

hejhej
envanliganna