Curling föräldrar

knappast vi på på Åsbacken.. Vanligtvis är det som bowling.. slå ner och låt dom lära sig av misstagen och komma på fötter igen :)
Haha inte riktigt så illa kanske, men barnen måste lära sig att ta koneskvenserna av sitt handlande. Dom måste kunna fixa mat, tvätt och städ, så det inte blir som den hemska trailern till programmet som går nu. Jag har somsagt inte sett programmet utan bara trailern.... Herregud!

Men idag var jkag curlingmamma.. Körde barnen till sina skolor. Ett ögonblick av medmänsklighet kanske.. Det är ju måndag!

Helgen har varit skaplig.
Dottern var med mamsen på julmarknad i Frövi i lördags, och dom såled massor och hade en trevlig dag.
Sonen har varit på LAN tillsammans med A jag har jobbat och mannenimmitliv har skrotat runt här hemma.

Nu faller snön på Åsbacken och jag har juliga känslor. Måste väl börja på att damma av ljusstakarna om jag hittar dom.. och kanske torka av i fönstren också..

Hos mig:
Kaffe
snö
bok

veckan:
Tisdag, onsdag, torsdag jobba
fredag ledig
lördag ledig, inflyttningsfest hor B
söndag
ledig klubbtour,

hejhopp
envanliganna