Korkad var ordet

sa Bill, just det sa Bull..

Efetrsom torsdagarna i det gula huset på Åsbacken tenderar till att vara dom stressigaste dagarna i veckan, så kan man ju undra varför jag lägger att jobba kväll då.
Kanske för att slippa stressen? Hm, nja jag tror inte själv på den teorin.. Men en viss tvekan, eller ska jag säga en sekund av ouppmärksamhet och så vips liggrer där en kväll.
Min stackars man får åka Stan- Dylta -Stan- Dylta-Stan jag vet inte hur många gånger. Dessutom är dottern trött, ordentligt trött när hon äntligen kommit hem. Så då skulle det behöva vara nån här som ser till att hon hinner med det hon ska innan det är dags att stoppa örngottet i örat..

Måste titta över torsdagarna, det är bara så!

Imorgon är det som bekant fredag och vi ska tillsammans med familjen W till Ullared och göra över med pengar på GeKå´s. Knäppt eftersom vi måste spara massor till sportlovsresan..
 Men nu är det som det är, och dottern ser fram emot detta, ja jag också :)

Hos mig skiner solen, och jag ska ta fram snabeldraken och svepa runt i huset. Min förhoppning är att vara klar om nån timma så jag kan fixa maten till kvällen OCH få lite sol på näsan, innan det är dags att åka till jobbet. Det blir tidigare idag eftersom jag ska på ett möte mellan halv två och halv tre.. Så jag måste läsa in mig innan. Efter det så är det samtal med min elevs lärare så jag hoppa stta nån kan täcka för mig tills jag kommer...

Ha en underbar dag
envanliganna
anki

Ha en bra dag i ullared finns det tomteskum tänk på mej !!??

Lycka till med shoppingen Agnes !!!



/ Anki ledig två dagar = rusat runt med sanbeldraken här med VAd fn är ledigt egentligen..