Mannenimittlv

her fyllt år. Varje år fyller han 17. Jag kan tycka att det är ganska praktiskt, eftersom jagt har lite svårt med att hålla reda på åldrarna hos folk. Speciellt dom i min omedelbara närhet.. Inte ens min egen ålder lyckas jag hålla koll på.
Vi lagade en god trerätters som vi avnjöt med vin. Sen skulle vi ha tårta, men alla som skulle velat ha var upptagna med annat, så det blev inget med det!

Lördagen tillbringades i NB med att titta på SGP på storbild. Jublande glada var nog samtliga när Gollob säkrade VM titeln redan i näst sista omgången. Han har kämpat länge, och nu var det äntligen dags. Grattis från lilla sverige!

Söndagen bjöd på ganska kallt och blåsigt väder, men det hindrade inte mamsen och hennes familj att komma två timmar innan utsatt tid och fira mannen i mitt liv. Tårta blev det om än inte på det vis dottern hade velat..

Alla människor gör listor. På vad som är bra, dåligt eller katastrofalt. På vad man ska göra eller packa. What so ever..
Jag har en aldeles egen lista, som jag har döp till Annas student´s hall of fame.
Jag kan säga att det är svårt att kvalificera sig... och på alla mina år som undersköterska och handledare så är det bara ett fåtal som har kommit med... Men nu har jag en ny kandidat som kvalar in! En underbart trevlig och sympatisk liten människa!
Grattis J, jag kan säga att jag är kräsen i mitt urval!!

När jag fick lönebeskedet reagerade jag bara på att det var lite.... Mindre än vanligt. Kanske dags att börja kontrollera....
Ska ringa löse assen, för det stämmer inte alls.. Tur att jag tittade. Det brukar jag aldrig göra..

Veckan som kommer:
Idag ledig, tomat soppa med färska gifflar
Tisdag Dag, backahallen köttbullar och potatismos
Onsdag Ledig men möte kulturskolan köttfärssås och spagetti
Torsdag Kväll Backahallen x2 kulturskolan fiskpinnar och potatis
Fredag dag ULLARED!!!!
Lördag och söndag Ullared... :)

citat:

"Kalla aldrig en man idiot - låna i stället pengar av honom..."
W.C Fields
Kunde inte sagt det bättre själv..
hejhopp
envanliganna