Solen

lyser, och det är inte så konstigt att det inte är mer än plus 2 grad när klockan är 7.
Dottern ger sig iväg, lika sonen en halvtimma efter.
Envanliganna fixar äppelpaj till gamla farmor.
Hon har bränt sig på bröstet och högerarmen när hon skulle ta sig upp efter ett fall.... Så sjukhusvistelsen har varit lång. Och inte blir det lättare när man är 87 år. Nu är hon hemma med hemtjänst x 4 och har ett stort sår på ena låret där dom har tagit hud till bröstet.. Som ett brev på posten kom en hjärtsvikt i efterförloppet, och jag tror inte att det är så mycket med gumman!
MEN förra veckan fyllde hon år, så jag ska fira henne i dag hade jag tänkt.

Ledig i dag i morgon och på fredag. Sen ska vi ha Speedwaycaffe på lördag, och om jag inte är felunderättad så vankas det hamburgare och kaffe!
Mannenimittliv har satt upp en projektor, så det blir speedway som på en stor arena!

Eleven som jag fick mig tilldelad visade sig vara en pärla! Lättlärd intresserad och rolig. Jag hoppas att hon trivs lika bra med mig som jag med henne. Nu är det två nya på väg, så jag har lovat C att jag ska fixa schema till dom.. Kan åka in tidigare i morgon, eftersom det ändå är personalmöte.

Hos mig:
Kaffe såklart
Doft av äppelpaj
Tvättmaskin som snurrar
Sol
4 plusgrader.. burr

Haha ja visst ja.
Mannenimittliv berättade om sonens bravader...
Orientering är klurigt, speciellt om man håller kartan uppochner! Då går man fel överallt!!!!!
Till och med i lillåskogen!

Ha en underbar dag
envanliganna