På mindre

än en vecka efter attjag ringde trafikskolan för TREDJE gången! kom körkortet. Eller förarbeviset idag.
Lyckan är total!
Så nu kan här åkas!
Då kan jag bara konstatera att det är Trafikskolan Mitt I Stan, som har klantat sig. Det ska dom få höra. Eftersom dom påstod sig ha skickat i väg resultatet.. Men när jag ringer igen så har han fel datum och personnummer...
Nog om detta Nu är alla glada och lagliga.
På tal om lagliga så blev jag stoppad för att blåsa och visa körkortet idag. Det var ett tag sedan..
Min lediga dag den här veckan började tidigt... Men jag har bara gjort roliga saker.. nästan. Dessutom sken solen som 17 en timma vid 14 tiden, så då vart det solstolen. Och det var skönt :)
Detta kommer att bli nästa tillskott i den Lindkvistska familjen. Vad heter hon/ han??
Hos mig:
Diskmaskinen surrar brummr låter
katten sover som en gris.. väntas det regn??
ska nog bjuda familjen på te/kaffe och nubakade bullar om en stund!
IL

Hej A!

Mina förslag är Astrid/Snoddas, efter kända personer. Det bör ju vara S i kattnamn har jag hört.

Kvällshälsningar från IL i Hovsta!

IL

Hej A!

Mina namnförslag är Astrid/Snoddas efter kända personer. Det bör ju vara ett S i kattnamn har jag hört.

Kvällshälsningar från IL i Hovsta!

Anonym