Mitt liv

går på måndag in i en anna fas. Nattarbetarens fas.
Sovande dagar, halvsega lediga dagar i anslutning till och från.
Det är roligt med förändring. Dessutomn yttigtmed lite stimulans vad gäller att ära sig nya saker.
Min förra nattarbetande period vad för 8-9 år sedan, och barnenvar små. Det var då jag skulle vara en super morsa som inte lämnade i onödan, och hämta så tidigt som möjligt.. Att dessutom sova med två små omkring sig är ingen lek. MEN nu gr jag ett nytt försök. Barnen eller Ungdommarna, är stora nu och förtående på ett annat sätt. SÅ det är inte utan att jag ser fram mot detta och få jobba på AKM tillsammans med dom som är där! Vi ska se vad jag lär mig för nytt den här perioden..
Tre månader, 19 mars.

Julbordet på Arenahallentillssammans med den resterande delen av Medicingeriatriska kliniken var trevlig. Vi mumsade och åt i en hel evighet, och var mätta och tunga som stenar när vi åkte hem igen.
Här hos mig:
Blåsigt 2plusgrader. Julstämning 0, iallafall inte ute...
Sista dagrna på den här veckan till bringar jag på jobbet.
Granen ska hämtas i helgen :)
Knäcken ska fixas, och nästa vecka tror jag vid min svans att vi ska baka lite mera pepparkakor..
Ny frisyr, Tack M.
Tjolahopp
envanliganna
Anki

Hej

Här julas det på också har just varit hos grannen på adventskaffe och ätit hemmagjord tryfflar mums !!! 2 vaarv nora sjön runt får det bli.

Mitt nästa projekk är att skaffa en gran!!! alla är jättehöga på ICA ( finns bara till de som bor i slott vi som bor i Koja då vill ha en liten gran)

HÄLS

Från ett snöflingit Nora:-)

PS nytt bastuaggregat med steamer! jag är numera lätt ångkokt