Att

lägga om dygnsrytmen till natt rytm är inte så svårt som man kan tro. Att lägga om till vanlig rytm är svårare.. Jobbar men sen ett "vanligt" pass mellan nätterna är det inte lätt alls....
Blev tillfrågad om två nätter till, och det kunde jag ju, så så blev det. Det luriga nu är att sova på förmiddagen/efetermiddagen så nattens 10 timmar är möjliga att genomföra..
Ska snart lägga huvet på kudden :)

Om 4 veckor åker vi till varmare land tillsammans med familjen G-N. Det ska bli ohyggligt skönt! T sa att hon inte ska kliva av solsängen, och jag tror att jag håller med! Många böcker tar jag med. Och blir vädret sämre än tänkt, får vi ligga inne och hinka gröna hissen.. :)

Hos mig
går tvättmaskinen
sover katterna
dricker envanliganna kaffe
har barnen gått till sina bussar
ska envanliganna  med dottern på sminkkurs ikväll. Spännande..

Veckan som är kvar:
Onsadg: Natt
Torsdag: Natt
Fredag: Sover
Lördag: Romme
Söndag: Volleyboll
Måndag-tisdag-onsdag ledig
torsdag: Planeringsdagar
fredag-lördag-söndag ledig :)

hejhopp
envanliganna som om 1½ vecka har sin bil tillbaka!!