Är detta mitt nya liv?

Så kanske jag ska fortsätta ta en promenad tillsammans med dottern när hon går till bussen, för att sedan fortsätta en bit till, för att äta frukost med sonen.
Ja, man kan ju alltid försöka, men redan i morgon stupar denna sunda vana, eftersom jag ska jobba dag.. Då blir det att ta till kvällspromenaden.

Idag ska jag baka semlebullar och gifflar. Gifflarna som ska ätas tillsammans med soppan som jag ska fixa, och semlebullarna ska med till Astad på lördag.
Då ska det ätas... Alla saker som man inte hinner äta på rätt dag, ska ätas på lördag... För att citera T.
Det blir till att slänga ner jumpadojjorna i väskan, så vi kan ta en låååång promenad.

Jag har senaste dagarna/veckorna gjort fynd på den eminenta sidan Tradea . Först alla skjortorna och tröjorna till sonen, och sedan jeans och skor till mig, och förhoppningsvis ett par super snygga jeans till dottern. Det är bara mannenimittliv som inte har fått nånting.. ännu. Men man vet aldrig :)

Hos mig skiner solen idag, och jag ska träffa mannenimittliv och dottern på stan för ett utvecklingssamtal. jag ska hoppa in på skoaffären och investera ett par snygga träskor till T som jag har sett. ingen överraskning eftersom jag sa det igår, men kanske ska jag skicka en blid?
Kaffet äör slut, och tvättmaskinen är snart klar, så jag ska ta och sätta lte fart så jag hinnet till stan till 12!!

Kolla vilka snygga skor jag har köpt!!

Och vilka smaskiga gifflar jag ska göra :)



Hejhopp
envanliganna