Jag måste påstå

att jag för det allra mesta är en lugn och tillfreds människa. Med lugn menar jag trygg i mig själv, och i det jag gör.
Jag grubblar sällan över saker som jag inte kan göra nånting åt, jag har oftast lätt att fatta beslut, och ta till mig nya saker.
Hoppas att jag fömedlar samma saker till mina barn, så dom lärsig samma saker.

Hur som helst funderade jag lite över detta att vara en tonårsmamma, en sån som är bra och snäll, samtidigt som hon (jag) sätter gränser och ställer krav.

Jag är ingen bra idrottsmamma, eftersom jag blir galet nervös ocg lesen när det inte går bra. Jag blir också frusterad (tyvärr) när det inte går bra, eftersom jag tror att barnen kunde gjort annorlunda. Se där! STOR svaghet..
Nåja. Därför är det oftast mannenimittliv som besöker de få tävlingar som barnen är på. Lika var det i lördags.
Dottern for till Karlskoga för att delta i sin första tävling utanför Backahallen.
Det gick ganska bra i singel, och dessto bättre i dubbel. där hon och A vann hela U13 gruppen!
Med pokal och medalj var hon hemma och sov när jag kom från jobbet på lördagskvällen. inte vanligt!

Sonen. Den sonen..
Romme på Lördag dag tillsammans med A. En kul heldag i backen, för att sedan komma hem och koppla upp datorn tillsammas med S och LANA. Till söndag förmiddag trodde jag.. MEN när jag kl 16 kommer hem ser jag att S blir hämtad och sonen står som ett lik brevid..
Personligt rekord uppe i nästan 36 timmar!
Och det är DÄR jag funderar på om jag är en bra mamma eller inte.. Ska man säga nix pix, eller ska man låta dom hållas? Detta fenomen kommer upprepa sig, men inte så ofta.

Jag gör som jag brukar göra. Diskuterar saken med mannenimittliv och så går vi på magkänsla och säger till varandera att detta är helt i sin ordning!
Sonen gick till sängs sondag kl 16.15, och sov till måndag morgon 06.45. Hoppas det räcker :)

Söndag morgon. En timma sömn minus. MEN bara att hoppa upp och jobba.
Det märks på jobbet att det är en timma förtidigt, men snart är allt som vanligt även där..

Idag:
Sol :)
kaffe :) :)
ska ringa o beställa klipptid till barnen
vänta på ett tradera fynd:)

Jag just det. Jag har investerat i nya skor :9 arbetsskor.

hejhopp
envanliganna
Fabianvilje

Hi, nice site! Keep up the good work!