Så var den här.

Inte våren eller regnet eller gräsklippar tiden, inte grill säsongenstudenttiden eller avslutningstid. Utan sista arbetsdgen av 11 på rad.
Men sluta tjata!! Ingen annan än du är ansvarig!!!
JO tänk för att det är det! Men idag är det somsagt sista dagen och sen är jag ledig tre i rad. Lyx.

Regnet fullkomligt har tagit över Dylta city denna morgon, och det var inte svårt att somna om igen! mennär jag slog på datorn för att kolla http://www.tradera.com/ och fick se att jag vunnit en underbar Molly tunika till vrakpris, så kan det regna HUR MYCKET SOM HELST!!!!!!
Kolla fyndet! :)
http://www.tradera.com/Odd-Molly-blus-stl-2-Jatte-fin--auktion_163002_133509621

Jag har en likadan fast roa, som är det bästa jag någonsin haft. Så jag hoppas att denna kommer bli lika mycket använd!

När jag läser igenom vadjag har skrivit ser jag massor med stavfel och missademellanslag. Detta beror nog på ovanan med det "nya" tangentbordet, och jag ska försöka skärpa mig.

Nej nu måste jag tahand om disken innan jag ska åka!
Trevlig helg

envanliganna