Nu börjas det

Bjällerklang, bjällerklang
jag såg mama kyssa tomten jag
Gläns över sjö å strand
Addera alla dina måsten, med alla dina vänners måsten och vips så blir tiden fram till julen en enda stor mardröm av måsten som du kanske egentligen inte måste. Tjat tjat, ni förstår principen!
Här hos mig är det pepparkaksdeg och adventsljustakar. Tror vi ska ha det som projekt på söndag.
Terese inspirerade mig att ta tag i ett annat projekt som fukkomligt gått över styr. Tvättstugan.
4 sopsäckar och 20 kilo damm senare är det nästa kul att gå in.
Eftersom Lenne håller på som bäst i det som ska bli Agnes rum så är det ingen överdrift när jag säger att det är saker ÖVERALLT..
Vet att det är en övergående trend, men jag funderar bara på VART vi ska lägga allt som inte får plats nånstans.... Container??
Hos mig:
Dottern på bio
Sonen i Jönköping
Mannenimittliv ska spela innebandy
Jag då??
vad ska jag hitta på då?
fixa till kvällsmaten. Grönpepparbiff med sås o potatis och ett gott vin till det!
Blåsigt
varmt
tjoho
envanliganna