Konversation

eller ska jag säga situation hemma här...
"älskling kom och bär ner en vägg med mig"
"älskling, kan du hjälpa mig att bärat ut den oxå???"
Hallåååååååå jagär upptagen! Jag har fredag idag.... Har sprungit hela dan..... Nåja nästan....
Har inga barn hemma....
Ingen Volleyboll......
Inget jobba ikväll.....
θ
Men en sak är säker:
Jag kommer ALDRIG och då menar jag ALDRIG
sätta mig i ett hus med renoverings behov!!!!!! Fy va trist det är! å va skitit det blir, och det är ju inte bra eftersom jag hatar och städa......... Undrar vad mannenimittliv ser hos mig.....
Här kommer receptet på Äppelpuddingen vi åt i lördags.
Tack Terese och hennes väninna:
Rör ihop med degkrokar:
2 dl mjöl
1 dl socker
1 ägg
3 tsk bakpulver
1 msk vaniljsocker
100 gr rumsvarmt smör
Blir kletigt
Skala 4 äpplen, riv dom grovt
Ta hälften av degen i botten på en smord form, lägg på äpplena och bre över resten.
Grädda ca 30 min i 175-200 grader :)
Hos mig:
Dator....
inga barn
sovande katt
hejhopp