Vad har hänt?

Teknisk? Ja till husbehov. teknikintresserad? Inte särskillt....
Hur kan det då komma sig att  Jag Anna 38 år gammal sitter som en annan teknikberoende tonåring med Iphone med Wordfeud, Laptop med facebook/sjukhuset OCH caceboss på TLC!
Är det konstigt att mannenimittliv sitter vid den andra datorn och vägrar umgås med mig???
Λ
Onsdagen var en edig dag. som tillbringades på Sveas med T. Somvanligt gick timmrna såå fort, och om hon inte behövt gå till baka till jobbet så hade vi suttit där ännu..
Den här helgen är en långhelg. Med den skillnaden att det är tosdag- söndag. Detta innebär för mig att jag har gjort hälften av den redan nu ) och har bara två dagar kvar :)
Nu ska jag logga in på Skype så jag kan byta nägra ord med barnen som är uppe... och dricka ur mitt vin!
Hejhopp