Tada

när barnen idag ska bege sig till respektive bussar och skolor regnar det. Dottern tar cykeln till densamma, och blir milt sagt prickig. Men regnkläder..... Möjligtvis parply.
Sonen tittar också ut och konstaterar även han att det regnar. Jag förselår buss... När det inte går hem föreslår jag regnkläder.
Blicken som jag fick!!
Då är det bättre att åka moppe och komma fram blöt, och vara så hela dagen.
Helgen har gått. Lite sol lite närkesberg lite jobb lite tv lite av det mesta.
Även två 15 åringar som tillbringar hela dygnet och lite till vakna. Nu led jag inte så mycket av dom men visst hörs det.
Dottern var förra veckan och färgade håret. Efter två tvättar så är det knapptnån färg kvar, så vi ska tillbaka och visa upp det i dag. Så får vi se vad hon väljer att kompensera med.
Vi ska dessutom idag till optikern och prova ut glasögon,efter att ha fått reda på att det är brytningsfel och översynthet.
Jag behöver väl iinte säga att lyckan INTE var fullkomlig?
Mat den här veckan:
Chiliconcarne o ris
Soppa o pannkaka
fisk o pottis
kycklinggryta o ris
taccotårta :)
På söndagska vi till L ochfira Farmor som fyller 88 år. Hon har besök från USA, sin blott 87 åriga syster.. så det sk bli trevligt. Vi laddar kameran för massor med bilder på tanterna Dessutom ommer lillasyster 85 från Norrland..
Min vecka:
Må ledig
Ti kväll
On dag
to fr ledig
lö kväll
sö ledig
hejhopp
envanliganna