Jag skulle

kunna vänja mig vid att jobba två, och vara ledig fyra. Är helt övertygad om det!
Efter två turbulenta dagar med inga som helst platser att lägga in patienter på, med frustrerade doktorer sköterskor och undersköterskor är jag lite trött i hjärnan.
Jag tror att jag har svarat "Avdelning 5 Anna" 15 gånger i timman hela dagen.
Är liiiite trött på min egen röst.

Nyårs förberedelserna är i gång, och vi får besök av familjen GN. Underbart roligt!
Att prata och tjata ett helt dygn nästan :)
Menyn kommer att tillagas tillsammans och jag hopas det blir mycket vin till!
Att vi är här beror på att vi har dundrat in i Vaknätternas obarmhärtiga era. Igen! Det var länge sedan sist! Jag vill kunna vara på plats OM olyckan skulle vara framme, eller nånting annat för den delen.

Fredagskväll på coop är ganska trevligt. Vi kom hem med det vi ville ha, och väl hemma lagade mannenimittliv maten och det var bara att slå sig ner.
Hos mig:
Tv
Mätt
Ljus