Det var evigheter sen, tre korta andetag

Vad händer??

Envanliganna jobbar ifatt dom nätter som D jobbade när jag var ledig. Sista natten är i morgon, sen kommer den lediga veckan.

Ledig blir den dock inte helt.

Lunch ska avnjutas med T, Mormor och jag ska till Lerbäck och hälsa på T och barnen, samt planeringsdag på Hult med jobbet.

Där emellan ska bilen in på besiktning, och jag hopppas kunna läsa ut nån av bokfynden jag införskaffade på Coop för halva halva priset när vi var där sist.

Veckan som har varit har kantats av jobb och sol. Det är lite frustrerande när jag vet att jag ska sova bort en hel, eller som den här veckan flera soliga dagar. För att orka jobba alla nätterna på rad är det ett måste, och jag kan inte fuska och sova i solen. Funkar kanske för andra, men inte för mig.
Dottern har fått sin första dos vaccin mot livmoderhalscancer, och sonen har fått sina extra uppgifter i tyska. Till hans stora förtret. MEN kan man inte sköta sig, så blir det så!
Mannenimittliv och jag har knappast sett varandra denna vecka, och jag hoppas det blir bättre kommande. På lördag kväll tror jag att vi ses iaf. 
Kanske kan vi se på nån film ihop??

Dottern har pimpat till sitt rum. Hon hoittade jättefina tavlor som hon satte upp. Det är konstigt, men det blir väldig skillnad på rummet om man ätter dit lite på väggarna!
På söndag ska vi fira A-stads ungdommarna som har fyllt, och fyller nästa vecka.
Våfflor o kaffe :)
Underbart!
Hoppas att solen kan visa sig, så vi kan ta en prommenad ner till hamnen.
Lyxigt att bo så nära vattnet!
När jag vaknade idag satte jag mej på trappen och njöt av tystnaden. Kände att det är dags för NB snart. Ensam.

Hos mig:
Tyst
Lugnt
natt ;)

 

Anonym

vi längtar efter att du / ni skall komma till N-berg