Facebook

Detta Så underbara media. Stressande är vad det är. Dessutom oroande. jag läser saker jag egentligen inte vill veta, bara sådär.
Jag har valt mina vänner själv jag vet, så det borde ja vara trevlig läsning kan man tycka. Fast när jag läser vad barnens vänner har för sig så är jag inte längre lika säker. Så därför från i morgon kommer det inga uppdateringar från mig på ett tag.
Jag kommer spela Bubbelspelet, men det är allt på några dagar. Ska försöka då till så det blir min startsida på Någe vis hur det nu ska gå till....
Varför inte bara lägga ner??
Der skulle jag kunna ju, men spelet vill jag ha kvar. Der jag inte vill ha på några dar är infon om allas lyckliga liv!

Dagen i dag har jag tillbringat i NB tillsammans med massor med människor. Jag har varit serveringspersonal på en minnesstund. Trevligt, om man nu kan säga det om en minnesstund??
Agnes o jag har kollat det inledande avsnittet av Lets dance, och som vanligt var det varierande förmåga på deltagarna. Är inte det programmet uttjatat?
Bevisligen inte eftersom vi tittade.

Nu väntar vi bara hem sonen som drog iväg på moppen. Mannenimittliv väntar med ögonen stängda så det faller väl på mig att vara vaken.
Eftersom Posten ringde i morse innan kl 6 så är iallafall jag lite trött i ögat.
Posten är hyresgäster till Klövern, och hade låst sig ute. Därav samtalet.
Hos mig:
Väntans tider
Katt i fotänden
Man som sover
Son på vift
Dotter på rummet
Tjopptjohej:)