Kärt barn har

många namn heter det ju.
Idag har det snögloppat, kräksnöat, spösnöat hela dagen. Detta resulterade i slaskiga vägar, dyngsura converse och griniga tonåringar.
Märkligt att conversen inte håller 5 cm slask ute..
Kanske måste man bli mamma för att förstå tänkte jag när båda barnens droppande dojjor lades på elementet.
MEEEN va gör mamman då? Jo hoppar i sina favvo röda con* och sticker på uppdrag. Det går bra tills jag ska hoppa ur bilen på parkeringen. Mitt i slasket... JÄVLAR!
Men jag skulle aldrig erkänna mitt misstag, så det var bara att bita i hop, och snällt komma in lite efter, så jag kunde leta på ett ledigt element...
Vissa lär sig aldrig. Jag hör till den kategorin.
 
Dgen i dag har varit bra. Bättre än i går. Och om jag förstod det rätt så fortsatte eländet hela kvällen i går. Stackarna.
 
Nu börjar det. Nu kommer den krypande. Nu är det snart dags.
Julångesten... kommer smygande likt en liten illaluktande fis som klämmer in sig överallt..
Jag tror att jag till helgen ska damma av alla ljusstakarna. Haha, ja det var ju bra. Eftersom det är första advent då!
Såklart.
Ppparkaksdegen är klar, och väntar på att bli kavlad. Få se vilken dag andan faller på.
 
 
anki

Hej
Inför lite julmindfullness då löser sej det mesta !