Dagarna

går. Veckorna rusar och månaderna bara springer iväg.
Jag hinner inte känna att det är måndag förrän det är dags att packa upp helgens måsten och roligheter.
Går veckorna fortare när jag jobbar måndag till fredag? Det an väl ändå inte vara möjligt.
Nästa vecka är jag tillbaka på mitt rullande fem veckors schema och med det kommer mina lediga vardagar tillbaka och jag får chansen att ringa banken, beställa klipptid och gå till tandläkaren.

Jag har hållt på nu i tre veckor och ska ringa banken för att få tid å gå igenom mina konton (vuxenpoäng) men va fan, jag kan inte ringa från jobbet och när jag har slutat så har banken stängt.....

Här hemma är gården full av bilar. Dessutom har vi fått tillökning av en vit volvo epa som pryder gräsmattan.
Den kommer hämtas av ägaren nästa vecka, och jag antar att det är någon i huset som är gladare än nån annan att den står där...

Mannenimittliv packar väskan och åker till Belgien. Det är lite osäkert när han ska komma hem, men jag hoppas att han är hemma tills på måndag nästa vecka. Det är inte helt lätt o sova när jag har heeela dubbelsängen för mig själv.
När barnen va små hände det ibland att han gav sig i väg över natten, men då tog jag barnen och stoppade i sängen brevid.
Nu vill dom inte sova hos mamma.. och jag hoppas få sällskap av iaf en katt.
På fredag är det dags. T och jag ska luncha. Det var säkert ett halvår sedan vi hade våran sista lunchdate, men nu!!